4f8a981f183e9ad3

Friday, April 22, 2016

marzia prince Gata pentru nutriție perfectă , care va Illumin8 diminetile?

                   http://www.lazygirls.info/Marzia_Prince/457_MOQYWbg

 Numele : Marzia Prinț  Varsta : 35   Inaltime : 5'9 "  Greutate : 135 lbs.Pentru concurență-127 lbs.   Locul nașterii : Omaha, Nebraska Current Residence: Dallas, Texas Sport : "Bikini" culturist, Professional Fitness Model, Gaspari Nutrition atlet, 2007 Dna Bikini Universe, IFBB Bikini Pro, Yoga  ? De ce ai devenit vegetarian Este nu ca am căutat să devină vegetarian. Este doar un fel de sa întâmplat așa. După ce a descoperit am avut 4 alergii alimentare, nu am avut deales decât să modifice dieta mea. Sunt alergic la lactate, soia, arahide, și gluten. Cu dairy- am avut întotdeauna un nas înfundat și congestie, am crezut că am avut probleme ale sinusurilor sau a fost aerul din Texas! LAUGH OUT LOUD! Sunt foarte alergic la soia; Am rupe în stupi de la cap pana in picioare. Unt de arahide făcut să mi se umfle în gât.(Da, chiar și untul de arahide organic!) Și nu în ultimul rând, gluten, îmi dă probleme gastro intestinale și mă face să păstreze o mulțime de apă. Deci, a fost o progresie de studiu și de eroare pentru a obține nutriție mea în jos. A trebuit să lucrez în jurul valorii de problemele mele de alergie să vină cu un plan de nutriție , care a lucrat pentru mine.  

                  http://www.marziaprince.com/                 




                        

No comments:

Post a Comment