4f8a981f183e9ad3

Wednesday, March 14, 2018

Courtney Tugwell

 Faceți cunoștință cu Courtney Tugwell, un model și dansator din Norfolk, Regatul Unit. O blondă cu platină, cu ochi albastri de safir, este naturală, cu excepția câtorva tatuaje și piercinguri bine plasate. "Sunt independent și spontan", spune ea, cu un accent fermecător englezesc. "Am fost crescut într-un mic oraș din estul Angliei și nimic nu sa întâmplat niciodată. Am vrut să vorbesc orașul. "Am spune că a obținut notorietate cel puțin - Courtney a modelat în toată Marea Britanie, să nu mai vorbim de dans în unele dintre cele mai fierbinți cluburi. "Întotdeauna am spus că voi fi un model Playboy", spune ea, cu mândrie. A fost un vis. Nu m-am simțit niciodată atât de sexy! "Când nu lucrează, Courtney iese cu prietenii ei și nu se grăbește să-și facă un prieten. "Sunt liber să fac orice vreau", spune ea, puțin visător."la bella vita" - italiană pentru "viața frumoasă" - și într-adevăr, viața este frumoasă cu Courtney Tugwell în ea.


No comments:

Post a Comment