4f8a981f183e9ad3

Tuesday, August 6, 2013

CARISSA NICOLE


Î: Cum se potrivește stilul tău cu stilurile din Valea? 
R: Nu cred că o face foarte mult. Am stilul meu hippie amestecat cu lucrurile mele girle și casual - este diferit. Costumele mele au întotdeauna multă culoare; Tind să nu se potrivească și să poarte pur și simplu culori și modele diferite.
Î: Pictograma stil? 
A: Îl ador pe Selena Gomez și îmi place și Gigi Hadid - sunt cei mai buni doi. De asemenea, sunt inspirat de Bridgit Mendler.
Î: De unde îți ții cunoștințele despre stil / modă? 
R: O parte din inspirația mea hippie primesc de la festivaluri de muzică, precum și de la Instagram în care urmăresc pictogramele mele.
Q: Stilul dvs. într-un singur cuvânt / frază? 
O distractie


Î: esența frumuseții? 
R: Cu siguranță rujul - culoarea buzelor este tonul pielii, așa că am nevoie de o culoare pentru ao scoate.     
Î: Mirosul de semnătura? 
A: Justin Bieber - Sunt îndrăgostit de toate parfumurile sale: Într-o zi, prietena și cheia
Î: Cea mai proeminentă culoare în garderobă? 
R: Modele colorate luminos - florale, colorante, dungi
Î: Magazin puteți găsi întotdeauna ceva? 
R: Aș zice Urban Outfitters sau Pacsun
Î: Tendința pe care doriți să o încercați? 
A: Cred că pantalonii de sus sau pantalonii de sus, cu vârf de cultură - nu am intrat niciodată în acel aspect.
Î: Tendința de modă pe care doriți să nu o urmați niciodată? 
R: Clogsul este cam urât pentru a fi atât de popular în școala de mijloc

No comments:

Post a Comment