4f8a981f183e9ad3

Monday, September 30, 2013

SHANON SANCHEZ








                            https://www.ravelry.com/designers/shannon-sanchez                            
 Îmi place să lucrez la campusul din Bluffdale! Am bucurie atât de mult să văd studenții uimitori și profesorii fantastici în fiecare zi.

Am început la Academia de Summit ca profesor supleant în  2013. Am  început apoi să predau cursuri de Dans la Liceu și Junior High din 2014-2016. În 2016, am început să lucrez la biroul din fața școlii la liceul cu frecvență redusă. M-am îndrăgostit atât de mult încât atunci când a fost deschis Campusul Bluffdale, am sărit pe șansa de a ne ajuta să ne dezvoltăm școala uimitoare.

Am o diplomă de licență în afaceri cu un accent pe marketing și un al doilea mare în Dans. Am învățat școala preșcolară și grădinița timp de 7 ani la școlile Challenger. Anterior, am reușit să petrec 3 ani în compania Dance Walk-Dance Out Ballroom în timp ce în timpul cursurilor de Dans în sala de bal am învățat.



No comments:

Post a Comment